Als je autoschade hebt kun je daar behoorlijk de pest over in hebben. Soms is het schade door eigen schuld en soms door een ongeluk. De kans is groot dat je daar flink van bent geschrokken. Het enige wat je op zo’n moment wilt is naar huis, liefst in je eigen auto. Toch zijn er twee dingen die je bij het ontstaan van autoschade niet moet vergeten. Het eerste is de schade melden bij je verzekeraar. Alleen melden is voldoende, je hoeft geen ingewikkelde vragen te beantwoorden. Als tweede neem je contact op met een AAS Schadeherstelbedrijf. Dat kan telefonisch of digitaal. Er wordt dan een afspraak gemaakt om de autoschade vast te stellen.

Autoschade

Afspraak bij een AAS Schadeherstelbedrijf

Als je naar het AAS Schadeherstelbedrijf gaat moet je niet vergeten om een paar dingen mee te nemen. Dat zijn de groene kaart, het rijbewijs en het kentekenbewijs. Tijdens je bezoek wordt de autoschade geïnventariseerd en krijg je te horen hoelang de reparatie zal gaan duren. Soms kan dat wat langer duren als onderdelen niet op voorraad zijn. Daarna wordt er een afspraak gemaakt wanneer je je auto kunt brengen voor reparatie. Tijdens de dagen waarop je auto wordt gerepareerd en je geen eigen auto hebt, is vervangend vervoer beschikbaar.

Ontzorgen staat bij autoschade centraal

Vooraf is al afgesproken wanneer je je eigen auto na de reparatie weer kunt ophalen. Als je vervangend vervoer hebt wordt die auto op dat moment weer ingeleverd. Als je geen vervangend vervoer nodig hebt gehad kun je gebruik maken van een haal- en brengservice. Zoals je merkt heb je zelf nauwelijks overlast of extra werk bij autoschade. AAS Schadeherstel neemt de volledige planning en de administratieve contacten met de verzekeringsmaatschappij van je over. Op de werkzaamheden die zijn uitgevoerd krijg je vier jaar garantie.

Over de auteur

admin

Bekijk berichten →